Hallå!
 
Idag är jag på bra humör. Det har varit lite si och så med det, och när humöret är dåligt blir det mesta i tillvaron negativt. Nu känns det bättre. Jag har känt mig väldigt stressad, vet inte riktigt varför men så har det varit i alla fall. 
Jag har känt mig ful ett tag och bara velat gömma mig, den känslan är inte nice. Tur att den har gått över. :)
 
Idag har jag ätit 2100 kcal, det blev lite mer idag eftersom att jag kände att jag behövde det helt enkelt. Jag har ätit hyfsat bra mat och på en bra kalorinivå hela veckan, det känns skönt. Avslappnat. När jag är stressad tycker jag alltid att det är svårare att hålla nere kalorierna lite, så då äter jag oftast mer. Det är dåligt att inte kunna kontrollera sin stress bättre än att äta bort den. Jag måste bli bättre på att planera mina dagar och hålla planen.  Det blev många dagar vid jul och nyår som jag åt för mycket eller fel, men nu känns allt coollugnt igen. Skönt att alla helger är slut. 
 
Jag har dragit på mig en hyfsad träningsvärk efter gårdagens löpning, jag hade glömt bort hur det var. Inte nog med det, jag har träningsvärk i bröst och rygg sedan i förrgår också. 

Idag blev det armar GVT-style. :)
 
Jag fick förresten höra idag att jag ser ut att ha byggt på mig muskler, det gläds jag av. :) Jag tror dock inte att jag har gainat så mycket, om ens något. Jag känner mig faktiskt ganska svag på gymmet just nu. Förut har jag mest känt mig svag i ben och bröst men idag på mitt armpass var jag inte lika stark som sist. :/ Jaja, skitsamma, det kommer väl. :)
 
 
Efter dagens träning
 
Imorgon blir det nog löpintervaller och på lördag ben & axlar :D
 
Jag ska köpa hårfärg imorgon. Funderar på att byta till någon ljus beigeblond färg. Mitt nuvarande är jag inte nöjd med, och det verkar som att det aldrig blir som jag vill, utan att det bara blir mer slitet. Det är gult och när jag använder silverschampo blir det blått istället. Inte värst snyggt.
Typ såhär kanske:

Aja, vi får se. Imorgon åker jag till Örebro och shoppar lite, någon hårfärg följer nog med mig hem. ;)

Kommentera

Publiceras ej