Skit också! Som en smäll på käften svider det i halsen idag också. :( Inte ett dugg bättre jämfört mot igår, kanske sämre. Jag som tänkte ösa på med massor av träning i slutet av veckan, men så kommer det inte bli. Den här veckan får nog blygsamma fyra träningspass, varav enbart ett konditionspass. :/ Jag får väl se det som att vila upp mig, jag vill i alla fall inte riskera något. 
Styrketräningen kommer jag att fullfölja enligt schema, men inte konditionen. Det törs jag inte riskera. Det positiva med styrketräning är att man inte blir särskilt andfådd eller anstränger hjärtat jättemycket, så när jag varit småförkyld har jag kört på ändå. I somras vet jag att det var det som gjorde att jag kom av mig med konditionsträningen, jag slutade helt enkelt när jag blev förkyld och kom aldrig igång igen.
Jag som var så taggad på att köra fullt ös med konditionen nu. :( Har jobbat en hel del den här veckan, jag kan lika gärna passa på nu när jag inte är träningsduglig. 
Jag längtar efter våren nu, det är så skönt att komma ut då. Det kommer nog att bli mycket löpträning i vår, det är skoj som fan när man kommer igång! :)

Så är läget i alla fall. Ikväll blir det ett bröst- och ryggpass med 10x10 latsdrag, 10x10 bänkpress samt ett par övningar med 4x8. :)


Kommentera

Publiceras ej