Man kan kanske undra varför jag ändrar hit och dit och det är för att nya förändringar ger nya förhoppningar och motivation. När jag redan kört på ett upplägg i flera veckor som inte funkar, blir jag såklart lite less på det. Då behöver jag något nytt att hoppas på, något som motiverar mig att se resultat! Kommer upplägget jag nämnde i förra inlägget inte att fungera, kommer jag att byta ut det. Jag ger det tre veckor att visa om det fungerar, annars säger jag hejdå, så ligger det till. :)
 
Förresten, på mitt schema står inget magpass med, det är för att jag försöker köra en övning per pass. Mage är inte det roligaste, tycker jag. Därför är det lättare att köra lite och ofta än att mosa på med fetaste passet! Det gäller att hitta vägar som funkar för just dig! :) Jag letar som sagt fortfarande efter en deff som funkar som just deff, jag hoppas att den här vägen ska gå!

Kommentera

Publiceras ej