Hallå!

Sorry för den dåliga uppdateringen, jag råkade på något jävla vis glömma att väga mig imorse. Typiskt, och idag har jag ätit lite extra så imorgon törs jag inte ställa mig på vågen o sänka mitt självförtroende.
 
Måste säga det, att jag är så JÄÄÄVLA sugen på att bygga mer muskler och framförallt bli starkare! Jag vill bli stark!!!! En evig strävan om att bli starkare som känns helt jävla omöjlig under deff. Visst kände jag mig lite bättre i marklyft ett par veckor jämfört mot tidigare, men jag tror inte att jag kommer längre. Jag vill öka öka öka! I somras när jag bulkade på mig så mycket, var min glansperiod rent styrkemässigt. Synd att man ska få konsekvenser för utseendet när man bulkar, det är så jävla energigivande att känna sig stark och sätta PB:n. Usch, idag känner jag sån jävla ångest över att deffa, samtidigt som jag inte vill bulka. Jag behöver hitta en bättre form, som sagt, för att känna att jag klarar det.
 
Jag ska äta gott under julhelgen och hoppas på att få lite extra energi till musklerna under de dagarna, för att sedan köra vidare. MEN skit att jag ska känna såhär. Usch.
 
 

Kommentera

Publiceras ej