Imorse vaknade jag med världens klump i halsen, och då menar jag bokstavligt talat. Kände mig riktigt krasslig faktiskt och hostade upp massor av slem, var hängig osv. Det blev vila idag också, tråkigt men både behövligt och klokt. Kollade hur många dagar jag var på gymmet i december, 24 dagar var det, ganska mycket faktiskt. Två dagars vila lär göra gott. Jag hoppas på att känna mig kry imorgon, det känns bättre nu än imorse. För min styrka osv skulle säkert ett par lugna veckor göra gott, men jag känner att jag inte har råd med det iom deffen. Min cardio för extra förbrända kalorier behövs verkligen, min vardag är väldigt fysiskt inaktiv bortsett från träningen. Det är det negativa med att plugga.
Gjorde en riktig tabbe och åt godis igår på jobbet. Första gången på riktigt länge, det var så jävla gott!!! Kaloriintaget blev högt på nyårsafton också, minttu och oboy var helt dödligt! Inte fan visste jag att 1 dö minttu innehåller 340 kcal!!!! Helt sjukt! Fortsättningsvis får det enbart bli vodka och lightläsk! Fast nu blir det nog vitt ett par månader! Bra början på året, haha!!! Kaloriintaget steg upp till skyn, men man ska aldrig ge upp!!! Istället avslutas veckan med 1200 kalorier två dagar (idag och imorgon) och sen 1500 kcal de lördag och söndag. Då får jag rätt genomsnitt! :) det går att rätta till misstag om man vill, det gäller att inte ge upp!!! Jag har viljan och ska lyckas!

Kommentera

Publiceras ej