Den här hårfärgen har förstört mitt liv!!! xD Haha nää, men fyfan så jag ser ut. Jag kan lova att det inte på LÅNGA VÄGAR blev den där färgen, utan det blev mörkgrått! Jag såg det efter typ en minut när jag börjat smeta i hårfärgen och fick panik! Smetade i hela håret så att det i alla fall skulle ha samma färg och sköljde ur. Hade i färgen max 5 minuter, och det är grått. Dassigt, mörkt, fult. :( Jag skulle inte klaga över att mitt hår var gult om jag fick tillbaks min hårfärg jag vaknade med idag. :((( Buhu
 
Jag gick till en frisör och frågade vad jag ska göra. Hon rådde mig att köpa något djuprengörande schampo för att förhoppningsvis lyckas tvätta bort det värsta, samt ett schampo som tillför guldaktig färg till håret. Jag körde en kur så fort jag kom hem, lite ljusare blev det möjligtvis, men fortfarande lika grått och fult. :( Jag har införskaffat mig en keps för att kunna dölja det värsta 24/7. :P
 
Övrigt, så har jag köpt ett par nya löparskor idag! Jippie! :)
Det blev en löptur på dryga 8 km, varav 3 skulle vara fartträning. Det blev väl inte så mycket fart egentligen, men hög puls hade jag. Med andra ord orkade jag inte springa snabbt idag, men jag sprang så snabbt jag orkade i alla fall. :) OBS! Den här bilden är tagen innan den förödande hårfärgningen.

Kommentera

Publiceras ej