Hallå!

Jag har precis ätit min efter-träning-middag.

ca 500 kcal. Mycket mat för de kalorierna. :)
Jag testade mig på att springa en mil, det var riktigt längesedan. Jag tänkte att det är bäst att köra ett långsamt tempo för att jag förmodligen kommer bli tvungen att gå förr eller senare, men nej. Det gick riktigt bra, körde på vad jag tyckte var lugnt nog men så att det ändå skulle ge nåt. Jag körde med runkeeper, när jag var framme kollade jag hur fort jag sprungit, 5:45/km i genomsnitt. Känns riktigt bra för att vara relativt otränad när det gäller kondition samt att jag både har för mycket fett och muskler för en bra löparkropp. Jag är helt enkelt för tung. Hur som helst, det känns bra att springa i det tempot "otränad", då har jag stora förbättringar att se fram emot! :)

See ya!

Kommentera

Publiceras ej